Με υψηλού επιπέδου θέαμα και με μια ηλιόλουστη μέρα άνοιξε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης η αυλαία του δεύτερου φετινού αγώνα Ταχύτητας, όπου οι Μίλτος Κύρκος (Ενιαίο), Ηλίας Ασημακόπουλος (Sport), Σπύρος Βοργιάς (Touring), Γιώργος Κατσαρός (Ιστορικά) και Παναγιώτης Σολδάτος (Formula Saloon) ήταν ταχύτεροι των Χρονομετρημένων Δοκιμών.
Η πλειοψηφία των οδηγών διαπίστωσε ότι η άσφαλτος του αεροδρόμιου της αρκαδικής πρωτεύουσας προσέφερε πολύ καλή πρόσφυση, παρά το γεγονός ότι μεσολάβησε ένας χρόνος από τον τελευταίο αγώνα εκεί. Πέραν ελάχιστων μηχανικών προβλημάτων, η πρώτη ημέρα του αγώνα, που διοργανώνει το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., σε συνεργασία με το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. και την Α.Λ.Τ., κύλησε χωρίς απρόοπτα.
Μετά τις δύο περιόδους των Ελεύθερων Δοκιμών, οι Χρονομετρημένες ξεκίνησαν με την Κατηγορία του Ενιαίου ΣΟΑΑ, στην οποία δόθηκε μάχη κορυφής στα εκατοστά του δευτερολέπτου! Νικητής της βγήκε ο Μίλτος Κύρκος, με διαφορά μόλις 66 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Νίκο Ζάχο. Στη δεύτερη σειρά θα παραταχθούν οι Γιάννης Χαραλαμπόπουλος και Στράτος Κυρλαγκίτσης. Θυμίζουμε ότι η σειρά εκκίνησης του δεύτερου αγώνα του Ενιαίου προκύπτει από την κατάταξη του πρώτου αγώνα, με τη διαφορά ότι οι πρώτοι έξι ξεκινούν με αντίστροφη σειρά.
Στην Κατηγορία Sport, ο Ηλίας Ασημακόπουλος ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αγωνιστική του πορεία στους αγώνες πίστας – κατακτώντας την pole position στην παρθενική του εμφάνιση. Οι Διονύσης και Χαρίλαος Γιαννούλης θα εκκινήσουν από τη δεύτερη και τέταρτη θέση, καθώς ανάμεσά τους βρέθηκε ο Χαράλαμπος Μίλλης, στη μάχη των έξι Peugeot 106 S16 και του ενός Citroen Saxo VTS της Ν2. Στη συνέχεια, στην πίστα μπήκε η κατηγορία Ιστορικών, όπου μεταξύ των σπουδαίων αυτοκινήτων του παρελθόντος ταχύτερο ήταν το Ford Escort στα χέρια του Γιώργου Κατσαρού, μπροστά από το Fiat 124 του Κωνσταντίνου Τσιπλαντώνη και τα Escort των Κυρικάκου Βυτογιάννη και Γιώργου Γαβριηλίδη.
Σειρά είχαν οι Κατηγορίες Τουρισμού και Μεγάλου Τουρισμού, που μπάινουν μαζί στην πίστα, και όπου ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16 / Ε11) έκανε μια εκπληκτική επίδοση για να καταφέρει να κερδίσει τον Παναγιώτη Ευθυμίου (BMW M3 DTM / Ε12), με διαφορά 0,33 δευτ. Πιο πίσω, από τη δεύτερη σειρά θα εκκινήσουν οι Νίκος Πλέσσας (Ford RS 500 / Ε12) και Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX Maxi / Ε11), ο οποίος αντιμετώπισε ένα μηχανικό πρόβλημα στο τέλος των χρονομετρημένων δοκιμών.
Τέλος, στην κατηγορία Formula Saloon ο Παναγιώτης Σολδάτος με το -πρώην ETCC- Alfa Romeo 156 κατάφερε να γίνει ο μοναδικός οδηγός που γύρισε την πίστα σε χρόνο μικρότερο του ενός λεπτού – σε 59.503, συγκεκριμένα. Ο Απόστολος Εδιρνέλης (Honda Civic) σημείωσε τον δεύτερο χρόνο, και οι Κωνσταντίνος Τσαφάρας (Lancia Delta Integrale, ταχύτερος της Κλάσης FTS2) και Δημήτρης Λούκος (VW Golf) τους δύο επόμενους.
Με βάση το σημερινό πρόγευμα, η αυριανή (12/11) αγωνιστική ημέρα στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης αναμένεται άκρως θεαματική. Μετά το warm-up, ο πρώτος αγώνας, του Ενιαίου, θα λάβει εκκίνηση στις 11:15. Οι αγώνες του Ενιαίου κι έπειτα των Κατηγοριών Sport και Τουρισμού-Μεγάλου Τουρισμού θα έχουν διάρκεια 12 γύρων. Στη συνέχεια, οι οδηγοί των Ιστορικών και της Formula Saloon θα κάνουν από 15 γύρους, και η αγωνιστική δράση θα συνεχιστεί με τους δεύτερους αγώνες των Ενιαίου, Sport, Τουρισμού-Μεγάλου Τουρισμού, επίσης 12 γύρων ο καθένας.
Το εισιτήριο της εισόδου στην πίστα κοστίζει 8 ευρώ.
Δηλώσεις των πρωταγωνιστών
Μίλτος Κύρκος – Pole Position Ενιαίου
«[Οι μικρές διαφορές] είναι το ωραίο με το Ενιαίο και επίσης και το ζητούμενο. Δεν περιμένουμε ποτέ μεγάλες διαφορές – όπως δεν περιμέναμε και στον προηγούμενο αγωνα. Μακάρι και ο αγώνας να είναι έτσι αύριο, για να ευχαριστηθεί κι ο κόσμος και εμείς. Κάποια προβλήματα που είχαμε τα ξεπεράσαμε, οπότε δεν έχουμε να αλλάξουμε κάτι αύριο».
Ηλίας Ασημακόπουλος – Pole Position κατηγορίας Sport
«Είναι πρώτη φορά που τρέχω σε σιρκουί, καθώς έχω κάνει μόνο Αναβάσεις. Κάθε φορά βελτιώνομαι, και βρίσκω όλο και καλύτερα το αυτοκίνητο. Η πίστα είναι μια απίστευτη εμπειρία. Αντιμετωπίζω ένα μικρό πρόβλημα με το κιβώτιο, αλλά πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα, και θέλω να ευχαριστήσω τους χορηγούς μου, διότι χωρίς αυτούς δεν θα ήμασταν εδώ. Όμως, αύριο είναι ο αγώνας και θα γίνει μεγάλη μάχη, γιατί είμαστε όλοι πολύ κοντά».
Γιώργος Κατσαρός – Pole Position κατηγορίας Ιστορικών
«Όλα πήγαν καλά για εμάς, και αύριο θα αγωνιστούμε με καινούρια ελαστικά. Πιστεύω ότι θα είναι ένας καλός αγώνας, τόσο από άποψη θεάματος όσο και από πλευράς οργάνωσης».
Σπύρος Βοργιάς – Pole Position κατηγορίας Τουρισμού-Μεγάλου Τουρισμού
«Πιστεύω ότι σήμερα κινηθήκαμε όσο μπορούσαμε πιο κοντά στο όριο, κι ο χρόνος ίσως να κατεβαίνει λίγο ακόμα μόνο με καινούρια ελαστικά, που θα έχουμε αύριο. Αν και μέσα στον αγώνα δεν πιστεύω ότι θα πάρει κανείς το ρίσκο, και δεν θα πέσουν οι χρόνοι. Θα είναι ωραίος αγώνας, γιατί είναι πολύ καλός ο συναγωνισμός. Για μένα αυτή ήταν μια δοκιμή, διότι το αυτοκίνητό μου ήταν Α6, και τώρα το έκανα 1.800 [κ.εκ.]. Πρέπει να είσαι πολύ θρασύς στην οδήγησή του, διότι μαζεύει πολλά χιλιόμετρα».
Παναγιώτης Σολδάτος – Pole Position κατηγορίας Formula Saloon
«Ο χρόνος μας ήταν καλός – δεν θέλαμε να πιέσουμε και περισσότερο, γιατί είχαμε λάστιχα που δεν τα ξέραμε. Η πίστα δεν είχε πρόβλημα πρόσφυσης. Αν και οι δοκιμές είναι κάτι διαφορετικό από τον αγώνα, που όλα είναι απρόβλεπτα, πιστεύω θα είναι καλά αύριο αν δεν βρέξει. Μου φαίνεται, μάλιστα, ότι όλα τα αυτοκίνητα έκαναν καλούς χρόνους, και πατούσαν καλύτερα από πέρσι. Κι αν είχε προηγηθεί ακόμα ένας αγώνας στην Τρίπολη θα ήταν καλύτερα, διότι αν γίνονται οι αγώνες κοντά ο ένας με τον άλλον δεν το ξεχνάς τόσο πολύ».