Του Μάρκου Κ. Καπετανάκη
Απουσία. Και μάλιστα μεγάλη. Την παραδεχόμαστε. Αλλά δυστυχώς η απόσταση και η “ημερομηνία” με το πρωινό ωράριο αφετηρίας δεν μας το επέτρεψε να γίνει κάτι διαφορετικό. Δεδομένο βέβαια ότι προτιμούμε τα βουνά από τα σαλόνια, όμως θα έπρεπε να ήμασταν εκεί. Ζητούμε λοιπόν εκ πρώτης συγνώμη για αυτό, πατώντας και στην άριστη ενημέρωση από τα επίσημα γραπτά, αλλά και των ανθρώπων μας του PRP που ήταν εκεί.
Κρατάμε λοιπόν σε γενικές γραμμές τα πάρα πολλά χαμόγελα που είδαμε στις φωτό και μας μετέφεραν, ως αποτέλεσμα των 70 χρόνων προσπάθειας. Άλλωστε ο τίτλος το μαρτυράει. Ήμασταν εκεί στα τελευταία 39 και πρώτα ο θεός θα γιορτάσουμε το 40ο από τα 70 χρόνια ζωής μαζί. Εκεί στα βουνά.
Από το 1983 όταν η “παντελονάτη” κυρία Michèle Mouton “τσαλαπατούσε” τον εγωισμό όλων των παγκόσμιων και έκανε μια υφήλιο να προσκυνά το μεγαλείο της, με το οποίο ακόμα και σήμερα υπηρετεί από σημαντικό πόστο.
Είδαμε έναν χώρο στο επίκεντρο του αύριο και της “SS”, με ζεστή υποδοχή από την Stratos του «Σιρόκο» και την εργοστασιακή Celica ST205, αφού οι «Τζίγγερ» και Μάριος Σταφυλοπάτης παραχώρησαν μέρος από την ιστορία τους.
Η φιλοξενία από την MotorSport Greece για ακόμα μία φορά εξαιρετική δείχνοντας πως κάθε μέρα γίνονται και καλύτεροι και πως το μέλλον του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ανήκει σε τέτοιες συντονισμένες προσπάθειες, με εξωστρέφεια και επικοινωνίας σε πρώτο πλάνο. Θα μου πείτε, πως είναι δύσκολα τα μαθηματικά, όταν δεν υπάρχουν θεσμοί και “μεγάλες τσέπες”.
Χωρίς σχόλια ο Τάκης Πουρναράκης ως Πρόεδρος – Οικοδεσπότης αλλά και ως Παρουσιαστής αφού το μικρόφωνο είναι προέκταση του χεριού του χωρίς αμφισβήτηση. Ο νέος υπουργός Γιάννης Οικονόμου (που αντικαταστάθηκε χτες βέβαια) έδειξε πως πραγματικά, τα θεμέλια που έριξε ο Λευτέρης Αυγενάκης θα χτίσουν ένα οικοδόμημα πολυόροφο με όραμα δεκαετιών, με την επιστροφή της Ελλάδας μας στα Παγκόσμια επίπεδα για το MotorSport με προβολή αντάξια δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ.
Είμαστε σίγουροι πως ο Γιάννης Βρούτσης έχει “δει” τα οφέλη και θα βάλει “πλάτη” όπως αρμόζει και απαιτείται.
Όταν το μικρόφωνο πάει στα χέρια Λευτέρη Αυγενάκη, μετατρέπεται σε μαγνήτη, θυμίζοντας πολιτικό παλαιάς κοπής, από την δεκαετία του 70 και του 80 όπου κάθε κουβέντα είχε μήνυμα, έννοια και μοίραζε ιδέες, ευθύνες, πάσες και υποχρεώσεις.
Εκεί φυσικά και ο Χρήστος Σταικούρας. Η ήρεμη δύναμη του Rally Acropolis. Χωρίς φωνές και κορώνες, μπορούμε να πούμε πως “απαίτησε” και φυσικά στήριξε την επιστροφή στο WRC, με τον δικό του ήσυχο και ήρεμο τρόπο.
Παρούσα και η “δική μας” Υφυπουργός Υποδομών Χριστίνα Αλεξοπούλου που πάτησε πάνω στην διάδοση πρακτικών Οδικής Ασφάλειας και της προβολής σε Παγκόσμιο επίπεδο της Ελλάδας μας.
Χαρά πως επέστρεψε στα “επίσημα” ο Πρόεδρος της ΟΜΑΕ Δημήτρης Μιχελακάκης, σχεδόν σαν να μην πέρασε μια μέρα. Ταλαιπωρημένος μέν, ακμαίος δε για να ζήσει ακόμα ένα Rally Acropolis από το τιμόνι της Διοίκησης της ΟΜΑΕ. Άλλωστε η “απουσία” δεν φάνηκε με την κυρία της ΕΠΑ Φωτεινή Ψαρράκου να είναι παρούσα παντού και να γίνεται viral η προσπάθεια της για διοίκηση, με αποδεκατισμένη ομάδα.
Το “κεφάλαιο” Αννίτα Πασσαλή δεν μπορεί να σχολιαστεί. Όλοι μαζί να μαζευτούμε και πάλι θα είμαστε “λίγοι” και “μικροί” μπροστά σε αυτόν τον γίγαντα του Ελληνικού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, που η φωνή της γίνεται σεβαστή ακόμα και στα πιο ψηλά κλιμάκια της FIA. Μακάρι να πάταγε περισσότερο Ελλάδα (και το λέω εγώ που έχω αρκετές προσωπικές διαφωνίες).
Για να ολοκληρώνουμε σιγά σιγά, μας χαροποιεί πως δημιουργήθηκε μια ομάδα που διοικεί της MotorSport Greece και κατάφερε να πείσει για την σοβαρότητα του αντικειμένου. Αρκετός κόσμος από τα ρετιρέ των σαλονιών της διοίκησης, μέχρι τα υπόγεια της λάσπης των ΕΔ, ένα σύνολο που εμπνέει εμπιστοσύνη στον απλό Petrolhead που απολαμβάνει μαγεία για ένα τετραήμερο.
Αθλητές – στελέχη – φίλαθλοι και απλοί λάτρεις δείχνουν ήθος και αξιοπρέπεια, διδάσκοντας πολιτισμό και διαδίδοντας ενότητα.
Πικρία για εμάς ο διετής αποκλεισμός από τα Photography Pass, αφού ανεπίσημα δεν μας “βλέπουν” και δεν μας “ξέρουν” (ευκολάκι να βάζαμε 2-3 ανθρώπους να πάρουν τηλέφωνο για να μας μάθουν, υποθέτοντας πως δεν μας ξέρουν, αλλά δεν πρόκειται να το κάνουμε), αλλά επίσημα χωρίς καμία απάντηση.
Φαίνεται οι άνθρωποι των γραφείων έχουν άγνοια πως κάθε ΣΚ είμαστε στο βουνό και δεν γράφουμε μόνο για το “αίμα” της Δημητσάνας.
Ευχόμαστε λοιπόν να γιορτάσουμε τα 40 χρόνια Rally Acropolis για εμάς και τα 70 για τον ιστορικό αγώνα με μια πραγματική φιέστα.
Ελπίζουμε να καταφέρουμε να έρθει στα χέρια μας το λεύκωμα, για το οποίο ακούσαμε εξαιρετικά σχόλια…