Του Μάρκου κ. Καπετανάκη
Τυχεροί όσοι λίγοι παρακολούθησαν το 53ο Rally ΔΕΘ που πραγματοποιήθηκε το 2020 στην συμπρωτεύουσα, αφού εκτός από το πολύ καλό θέαμα και τις αρκετά καλές συμμετοχές, απόλαυσαν το ντεμπούτο το νεοφερμένου Peugeot 208 R5 του Μπίστα Γιάννη.
Ο επιχειρηματίας από το Κιάτο έχοντας στο δεξί του bucket τον Μπακλώρη Χρήστο έκανε τα πρώτα του αγωνιστικά χιλιόμετρα με το Peugeot 208 R5, αφήνοντας πολύ καλές εντυπώσεις, με την πρώτη και όλας επαφή να συνοδεύετε με έναν καλό τερματισμό, αρκετά ψηλά στην κατάταξη.
Το automotopatras.gr αφού δεν κατάφερε να παρευρεθεί στην Θεσσαλονίκη και να δει το Γαλλικό πυροβόλο εν δράση, μεταφέρθηκε στο Κιάτο, να πάρει άρωμα Γαλλικής αγωνιστικής φινέτσας.
Οι φωτογραφίες του Παναγιώτη Πρίσκου πιο κάτω, θα προσπαθήσουν να σας μεταφέρουν με γαργαλιστικές λεπτομέρειες την ποιότητα, ενός τέτοιου αγωνιστικού.
Εμείς το μόνο σχόλιο του μπορούμε να κάνουμε είναι πως, η λέξη “εργοστάσιο” αντιπροσωπεύει στο 100% τον όρο και να ευχηθούμε δύο πράγματα.
Πρώτον καλή επιτυχία στον μηχανικό Παναγιώτη Κεφαλά που έχει αναλάβει την συντήρηση αυτής της Γαλλικής τεχνολογίας και δεύτερον, μακάρι σύντομα να δούμε πολλά ακόμα αυτοκίνητα τέτοιας κατηγορίας.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤΥΠΟΣ: EP6 CDT
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ: Εμπρός, εγκάρσια
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.598 κ.εκ.
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ: 4/16
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 280 ίπποι/6.000 σ.α.λ.
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ: 400 Nm/2.500 σ.α.λ.
ΚΟΦΤΗΣ: 7.500 σ.α.λ.
ΨΕΚΑΣΜΟΣ: Άμεσος, υψηλής πίεσης, Magneti Marelli
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΚΙΝΗΣΗ: Στους τέσσερις τροχούς, με δύο διαφορικά
ΚΙΒΩΤΙΟ: Σειριακό 5 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Ημιάκαμπτος άξονας
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ: Alcon με 4 πιστόνια 300 χλστ. (χώμα) – 355 χλστ. (άσφαλτος)
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ: Alcon με 4 πιστόνια 300 χλστ. (χώμα) –
355 χλστ. (άσφαλτος)
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ: Υδραυλική κρεμαγιέρα
ΕΛΑΣΤΙΚΑ: 225x40x18 (Άσφαλτος) – 215x65x15 (Χώμα)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΜΗΚ.xΠΛ.: 3.962×1.820 χλστ.
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.560 χλστ.
ΒΑΡΟΣ: 1.200 κιλά
Φωτογραφίες : Panos A. Priskos Photography