Του Μάρκου Κ. Καπετανάκη
Εδώ και ένα περίπου χρόνο οι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής των Βραχναίικων ζούνε καθημερινά την ταλαιπωρία της μετακίνησης, αφού με τα έργα που γίνονται για την ύδρευση και την αποχέτευση, ολόκληρη η περιοχή έχει μετατραπεί σε ένα τεράστιο εργοστάσιο.
Πρώτα στο τμήμα της παραλίας, με τα δεκάδες μαγαζιά εστίασης, να ζουν στιγμές απέραντης “ευτυχίας”, με την σκόνη να γίνεται καθημερινός εφιάλτης και να μετατρέπει την εργασία, σε μαραθώνιο καθαριότητας και σε δεύτερη φάση στο τμήμα της ΠΕΟ Πατρών Πύργου, όπου για να μετακινηθείς θα πρέπει να διαθέτεις κάτι σε “off road animal”, όπως λέει και μια καμπάνια από γνωστή εταιρεία αυτοκινήτων.
Πλέον η μετακίνηση στην ΠΕΟ Πατρών Πύργου από το ύψος των Ροιτίκων μέχρι και τα Βραχαναίικα, είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ, με τις ζημιές που προκαλούνται στα οχήματα να είναι σε καθημερινή βάση, χωρίς να υπολογίζουμε τις μακροπρόθεσμες φθορές.
Όποιος δε έχει μηχανάκι, για να φτάσει στον προορισμό του σώος και αβλαβής, το μόνο που τον βοηθάει είναι ένα τάμα στην Μεγαλόχαρη.
Θα σκεφτείτε τώρα, εσείς που διαβάζεται αυτό το κείμενο, πως όλα για καλό γίνεται, με έργα υποδομές και τα σχετικά. Και γω θα συμφωνήσω μαζί σας, αλλά όταν υπάρχει μέτρο και λογική.
Στο συγκεκριμένο τμήμα γνωρίζουν όλοι, πως οι διελεύσεις των οχημάτων είναι πάρα πολλές και το καθημερινό μποτιλιάρισμα είναι πλέον μόνιμο στην ατζέντα όσων κινούνται εκεί. Αλλά μέχρι εκεί να πούμε οκ.
Τα τεράστιο θέμα που προκύπτει είναι με την ασφάλεια κατά την διέλευση, αφού η σήμανση είναι ελλιπέστατη, με τις νυχτερινές ώρες, η επικινδυνότητα να αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο.
Δεύτερο θέμα είναι τα ολοκληρωμένα τμήματα, που μπορούμε να βρούμε στο ύψος των Ροιτίκων αλλά και του Μιντιλογλίου. Τα μπαλώματα με ασφαλτοτάπητα είναι λίαν επιεικώς για κλάμματα και το μόνο θετικό είναι πως κάνεις οικονομία καυσίμου, αφού η μέγιστη ταχύτητα είναι τα 10 χλμ/ώρα, με τα “γκαπ και γκουπ” να μην καλύπτονται από την μουσική του ραδιοφώνου.
Ειλικρινά, ευχόμαστε η κατάσταση να διορθωθεί, αφού όχι μόνο κατά την διάρκεια των έργων αλλά και μετά την αποπεράτωσή τους, η μετακίνηση καθίσταται επικίνδυνη για την ασφάλεια των διερχομένων, αλλά και ζημιογόνα για τα οχήματα.
Δεδομένο μάλλον, πως από τους εμπλεκομένους, κανείς δεν χρησιμοποιεί τον δρόμο σε καθημερινή βάση.