Ο νεαρός οδηγός Τζώρτζης Μαρκογιάννης συνεχίζει το αγωνιστικό του πρόγραμμα στη γειτονική Ιταλία, όπου στις 5-7 Μαΐου έλαβε μέρος στον 5ο γύρο του Ιταλικού Rok Cup, σε μια από τις πιο γνωστές ιταλικές πίστες karting, την “7 Laghi” στο Casteletto di Branduzzo.
Η συγκεκριμένη πίστα ήταν σαφώς πιο γνώριμη για τον Τζώρτζη Μαρκογιάννη, καθώς είχε αγωνιστεί εκεί και πέρυσι στο πλαίσιο του EasyKart. Ο νεαρός αθλητής οδήγησε, όπως και στους προηγούμενους αγώνες επί ιταλικού εδάφους, ένα καρτ που είχε προετοιμαστεί από τη Zorri Motorsport σε συνεργασία με την Miliziano Kart, ενώ μηχανικός του ήταν ο Στέλιος Σαγανάς.
Η γνώση της πίστας βοήθησε τον Τζώρτζη ώστε στα δοκιμαστικά του Σαββάτου να είναι ταχύς, γεγονός που θα μπορούσε να τον φέρει ακόμη και στη δεκάδα. Όμως ο βροχερός καιρός χάλασε τα σχέδια του οδηγού, καθώς ο Μαρκογιάννης αντιμετώπισε πρωτόγνωρες για αυτόν συνθήκες, λόγω της ελάχιστης εμπειρίας που έχει από βροχή σε πίστες του εξωτερικού. Η συνέχεια ήταν ανάλογη, αφού αν και οι προβλέψεις έδιναν καθαρό καιρό για την Κυριακή του αγώνα, τελικά λίγο πριν τα χρονομετρημένα έπιασε ψιλόβροχο το οποίο ανάγκασε την ομάδα να χρησιμοποιήσει ελαστικά βροχής, επιλογή που αποδείχθηκε σωτήρια αφού ο Τζώρτζης σημείωσε τον 20ό χρόνο, ενώ όσοι επέλεξαν στεγνά ελαστικά έπεσαν πίσω στην κατάταξη.
Ο ημιτελικός διεξήχθη ολοκληρωτικά υπό βροχή, με τον νεαρό οδηγό να ολοκληρώνει την προσπάθειά του στην 25η θέση. Στον Τελικό η βροχή σταμάτησε, όμως τα ελαστικά βροχής ήταν απαραίτητα καθώς η πίστα ήταν ακόμη αρκετά βρεγμένη. Στους πρώτους γύρους ο Μαρκογιάννης αναρριχήθηκε έως τη 18η θέση, όμως η ξαφνική ηλιοφάνεια είχε ως αποτέλεσμα η πίστα να στεγνώσει σε πολλά σημεία. Αυτό οδήγησε σε μεγάλη φθορά των ελαστικών και έτσι ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης τερμάτισε στην 26η θέση του αγώνα. Ενδεικτικό του απρόβλεπτου καιρού ήταν το γεγονός ότι τα ελαστικά των πρώτων οδηγών είχαν καταστραφεί ολοσχερώς λόγω της απότομης αλλαγής στις καιρικές συνθήκες που κανείς δεν μπόρεσε να προβλέψει, ενώ επίσης κανένας οδηγός δε χρησιμοποίησε ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα.
Ο προπονητής του Τζώρτζη Μαρκογιάννη, Στάθης Ξηνταβελόνης δήλωσε: “Κάθε αγώνας είναι μια ξεχωριστή εμπειρία για τους οδηγούς και αυτός αποτέλεσε την πρώτη εμπειρία του Τζώρτζη σε δύσκολες συνθήκες. Η δυσκολία δεν εστιάζεται τόσο στην βροχή καθαυτή, όπου ο Τζώρτζης είναι πολύ γρήγορος, αλλά η μεταβολή του οδοστρώματος από στεγνό σε βρεγμένο, μέσα στο σκέλος. Στην Ελλάδα όταν βρέχει, η πίστα δε στρώνει ποτέ, ενώ στην Ιταλία και ειδικά στο Casteletto, όταν η πίστα στεγνώσει οι χρόνοι επανέρχονται αμέσως. Σε αυτές τις μεταβολές ο Τζώρτζης δεν προσαρμόστηκε γρήγορα, αλλά αποτέλεσαν γι’ αυτόν ένα μεγάλο μάθημα για το μέλλον.”