Το είχαμε δει το σενάριο σε Μόντε Κάρλο και Σουηδία, αλλά ο Thierry Neuville είχε καταφέρει (διότι περί κατορθώματος πρόκειται) να χάσει δύο σχεδόν σίγουρες νίκες. Αυτή τη φορά, όμως, ο Βέλγος έδειξε πως έμαθε από τα παθήματα του παρελθόντος και κατάφερε να φέρει το Hyundai i20 WRC στη ράμπα του τερματισμού και στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Ο Neuville ήταν εξαιρετικός και δεν σήκωσε το πόδι από το γκάζι, πιστοποιώντας την ανωτερότητα του από τον ανταγωνισμό. Με αυτό το αποτέλεσμα, ο Βέλγος επιστρέφει στη διεκδίκηση του τίτλου και πλέον το ενδιαφέρον εκτοξεύεται για τη συνέχεια.
Όμως, επειδή ο αγώνας στο γαλλικό νησί και φέτος έκρυβε αρκετές εκπλήξεις και δράματα, ας δούμε τα αποτελέσματα. Το “θύμα” για ακόμα μία φορά, ήταν ο Sebastien Ogier που είδε το Ford Fiesta του να αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα ηλεκτρικά (γεγονός που προκάλεσε μια σειρά από προβλήματα όπως απώλεια anti-lag, διαφορικών και άλλα) στην ε.δ. των 50 χλμ., με αποτέλεσμα να πέσει στη 2η θέση πίσω από τον Dani Sordo! Παρόλα αυτά, ο Γάλλος κατάφερε να πιέσει παρά τα όποια προβλήματα στην τελευταία ειδική και εν τέλει να ξεπεράσει τον Ισπανό οδηγό και να εξασφαλίσει ακόμα ένα βάθρο για φέτος. Ο Sordo από την πλευρά του, ανέβηκε για πρώτη φορά φέτος, με την 3η θέση που κατέκτησε να αποδεικνύεται ιδιαίτερα σημαντική για την Hyundai στη μάχη των Κατασκευαστών.
Σπουδαία μάχη, όμως, που κρίθηκε στην τελευταία ειδική είχαμε για την 4η θέση ανάμεσα σε Jari Matti Latvala και Craig Breen, με τον Φινλανδό να επικρατεί στο νήμα με 0,1 δλ. κερδίζοντας και την Power Stage! Ο Φινλανδός βελτίωσε αισθητά τις επιδόσεις του μετά την πρώτη ημέρα του αγώνα και κατάφερε να σημειώσει ενθαρρυντικές επιδόσεις στην άσφαλτο με το Toyota Yaris WRC. Την ίδια στιγμή, ο Breen “έσωσε” για ακόμα μία φορά την παρτίδα για την Citroen, προσφέροντας βαθμούς στην ομάδα, όσο και τον εαυτό του, καταφέροντας να τερματίσει 5ος, αποκομίζοντας πολύτιμες εμπειρίες γα τη συνέχεια και επιδεικνύοντας εξαιρετική σταθερότητα. Ο Hayden Paddon, τερμάτισε έκτος γενικής καταφέρνοντας να τερματίσει και πλέον να περιμένει τους χωμάτινους αγώνες της χρονιάς για να επιστρέψει στη μάχη του βάθρου. Η ταχύτητα του σε αυτού του είδους τις επιφάνειες είναι δεδομένη. Ο επόμενος γύρος είναι στις 27-30 Απριλίου, στην Αργεντινή.
ΠΗΓΗ : 4troxoi.gr